Optimal Trafikkskole AS

Vårt kontor på Nesttun finner du kun ett minutt unna terminalen

Åpningstider

Vi holder til i Nesttunvegen 103, like ved Sunds vei.

Vårt kontor på Nesttun er kun sporadisk bemannet. Ønsker du å komme innom vårt kontor for en prat er det bare å ta kontakt så avtaler vi tidspunkt.

Vi besvarer henvendelser på telefon, sms og epost fra kl 0830 - 2100 mandag til fredag og sporadisk i helgene. Får du ikke svar på telefon kan det være vi er opptatt med undervisning. Vi vil da kontakte deg så snart vi har anledning.

Vi tilpasser oss kjøretimene etter skole og jobb slik at du ikke får fravær.

Ta kontakt

Vi er tilgjengelig på telefon og epost mandag til fredag 08 - 20

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke