Optimal Trafikkskole - Stolt sponsor

Optimal Trafikkskole AS

Optimal Trafikkskole - Stolt sponsor

Optimal Trafikkskole sponser Bønes idrettslag, Bergen Rideklubb og FK Fyllingsdalen. Samarbeidet skal gi medlemmer av klubbene gode fordeler. Medlemmer vil få bl.a 10 % rabatt på kjøretimer og gode rabatter på kurs som Trafikale grunnkurs, mørkekjøring og tilhengersertifikat.

For informasjon om medlemsfordeler, påmelding til kjøretimer eller kurs, ta direkte kontakt med Sindre på tlf 90 86 86 50 eller post@optimaltrafikkskole.no. Evt legg igjen en henvendelse på hjemmesiden.

Ta kontakt

Åpningstider

Vi er tilgjengelig på telefon og epost mandag til fredag 08 - 20

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke